zaterdag 6 juli 2013

Weer een hele leuke verrassing

Gisteren zat er een hele leuke verrassing in mijn mailbox.
Een email van auteur Nynke Laanstra, ik mag twee boeken van haar recenseren. Haar eerste boek De losbandige vrouw en haar tweede boek, welke recent is uitgebracht De sluwe verleider.
Echt heel erg gaaf en lief van haar.
Ik ben er heel blij mee.

Ik heb nog nooit eerder een boek van Nynke Laanstra gelezen, ben super benieuwd naar haar boeken. Beide boeken krijgen geweldige recensies, wat me nog nieuwsgieriger maakt.
Ik heb super veel zin om de boeken te gaan lezen, dus daar ga ik vanmiddag mee starten.

De losbandige vrouw en De sluwe verleider zijn erotische thrillers en behoren tot de Geloof-hoop-liefde trilogie.


De losbandige vrouw

''Wat doe je als je vrouw zich tegoed heeft gedaan aan losbandige seks? Dan neem je wraak! Wat doe je als je oog in oog komt te staan met degene die je jeugd tot een hel maakte? Dan neem je wraak! Maar wat doe je als je ontdekt dat je echtgenoot is getransformeerd in een wraakzuchtige man die alles heeft geënsceneerd?
Fien Bolhuis is achttien jaar getrouwd als ze vanuit een onverwerkt jeugdtrauma haar heil zoekt in een losbandige SM-seksaffaire. Wanneer haar man dit ontdekt, is er voor hem maar één optie: ze moet lijden. Hij bedenkt een kwaadaardig plan voor haar ondergang en brengt haar oog in oog met haar vroegere kwelgeest: de sadistische hoofdzuster die haar leven tot een hel maakte…
De losbandige vrouw is een aangrijpend verhaal over liefde, seks, macht en vergelding. Het is het eerste deel van de Geloof-hoop-liefde-trilogie.''

De sluwe verleider

''Wat doe je als je dochter in de greep lijkt van een sluwe verleider? Dan breek je! Wat doe je als blijkt dat hij deelgenoot is van je duistere geheim? Dan grijp je in! Maar wat als je ontdekt dat de affaire van je dochter wordt aangestuurd door de brute folteraar uit je verleden? Dan breekt de hel los!
Eva, dochter van Fien Meijer en Wim Bolhuis, geniet intens van het bruisende studentenleven. Ze ontmoet Aleck, een veelbelovend fotograaf, met wie ze een onstuimige relatie krijgt. Fien vertrouwt het niet, gaat op onderzoek uit en komt gevaarlijk dicht bij de inktzwarte waarheid. Wie is Aleck, wat is zijn geheim? Hoe nobel en oprecht is zijn liefde voor Eva?
Een indringend verhaal over opdoemende schaduwen uit het verleden en een verzengende affaire met helse gevolgen.
De sluwe verleider is het meeslepende vervolg op het spraakmakende debuut De losbandige vrouw. Het is het tweede deel van de Geloof-hoop-liefde-trilogie.''

Klinkt alvast veelbelovend toch?

Bedankt Nynke Laanstra voor de boeken.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk al die verassingen die je deze week hebt ontvangen.

    Ben erg benieuwd wat je ervan gaat vinden, aangezien je er nog geen boeken van gelezen hebt.

    Debby
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he? Ben er heel blij om en natuurlijk ook trots dat ik dit mag doen.
    Thanks.

    Fijne weekend.

    X
    Kat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga De sluwe verleider ook nog lezen. De losbandige vrouw vond ik echt de moeite. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze alletwee gelezen en vond 'De sluwe verleider' nog beter dan 'De losbandige vrouw'. Geniet er van !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de leuke reacties!
    Ik ben inmiddels begonnen in De losbandige vrouw, wat een heerlijk boek, voor ik het in de gaten had was ik de 100 blz al gepasseerd. Straks lekker verder lezen.

    Jullie ook veel leesplezier.

    BeantwoordenVerwijderen