woensdag 4 juni 2014

Trots


Gisteren plaatste ik mijn recensie van DANSEN in de HEMEL van Michael Pilarczyk.
Vandaag moet ik dit even met jullie delen hoor, ik ben zo trots.
Ik vind het altijd geweldig wanneer een auteur of uitgever de moeite neemt om mijn recensies te lezen en vind het nog leuker wanneer men de moeite neemt om hier op te reageren. Dat waardeer ik enorm.


Graag wil ik mijn waardering uitspreken voor de manier waarop Michael Pilarczyk omgaat met alle reacties die hij ontvangt op zijn debuutroman DANSEN in de HEMEL. Hij leest alles en neemt speciaal de tijd voor om zijn lezers te bedanken. En besteed hier ook veel aandacht aan, op Social Media.

Gisteren ontving ik een wel heel bijzondere email van Michael Pilarczyk zelf, waar ik héél erg blij van werd. Hij sprak zijn waardering uit voor mijn onwaarschijnlijk mooie en goed onderbouwde recensie. Ik heb zijn verhaal opmerkelijk goed verwoord met exact het juiste gevoel en zeer compleet samengevat. Een groter compliment kun je als recensent niet krijgen. Bedankt Michael!

Vanochtend zag ik onderstaande Tweet voorbij komen, waar van ik een screenshot heb gemaakt. Wauw, wat een compliment, Michael tovert wederom een glimlach op mijn gezicht. Ik voel me trots.

3 opmerkingen:

  1. En daar mag je zeker trots op zijn. Het is gewoon zo dat je hele mooie en goed verwoorde recensie geef.

    Debby
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, wilde je even laten weten dat ik je genomineerd heb voor de very inspiring blogger award... :)
    http://wegdeslevens.blogspot.com/2014/06/mijn-eigen-weg-very-inspiring-blogger.html

    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen