zaterdag 13 december 2014

Winactie Zes seconden - Daniëlle Bakhuis

Recent verscheen Daniëlle Bakhuis haar nieuwste boek Zes seconden. Ik mocht hem al lezen en schreef er een enthousiaste recensie over. Welke je hier kunt lezen.
Ik liet jullie al weten dat er iets leuks aan zat te komen, vandaag is het zover.

Nieuwsgierig geworden naar Zes seconden door mijn recensie? Dan heb ik goed nieuws voor jullie. In samenwerking met Uitgeverij Ploegsma mag ik namelijk een exemplaar van Zes seconden weggeven.

Daar moet je natuurlijk wel wat voor doen.
Vertel mij in een reactie hieronder waarom juist jij het exemplaar zou moeten winnen?
Natuurlijk ben ik ook actief op Social Media met mijn boekenblog. Abonneer je op mijn blog, dat kan heel handig door je email adres in te vullen bovenin aan de rechterkant. En volg mij op de welbekende kanalen, heb je ze niet allemaal? Niet getreurd, enkel waar jij actief bent is voldoende, echter hoe meer followers hoe leuker natuurlijk.


Facebook
Bloglovin'
Instagram Boekverslaafde

De winactie loopt tot en met zaterdag 20 december. Volgende week zaterdag maak ik de gelukkig winnaar bekend.

Veel succes allemaal.

Liefs,
Kat

13 opmerkingen:

  1. Omdat dat een heel fijn Kerstcadeau zou zijn. Ik ben na 16 jaar trouwe dienst wegbezuinigd en daardoor blijft er niets over om boeken van te kopen. Dat is voor een boekenfiel zoals ik heel erg. Ik wil hem dus erg graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat ik verslaafd ben aan lezen, Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd. Ook ben ik een boekenverzamelaar. Veel positieve reacties gelezen dit moet een geweldig boek zijn. En ook al zijn de boekenkasten vol, in mijn huis is altijd wel weer een plekje te vinden voor een goed boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke actie Kat, ik doe graag mee omdat ik na 11 mnd ziektewet weer aan het werk moet, terwijl in nog niet beter ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk kat, ik wist helemaal niet dat je zo'n leuke blog had naast thrillerlovers! Nu volg ik je overal :p.
    Waarom wil ik het boek graag winnen? Omdat hij me vanaf de eerste keer dat ik de cover zag al enorm aantrekt! Het is geen standaard verhaal/thriller, lijkt me erg origineel en daar hou ik van. De cover is zo mooi eng! Dat spreekt me ook erg aan. Nou ja, hij lijkt me gewoon super en staat momenteel bovenaan mijn verlanglijstje, dus daarom zou ik hem heel graag winnen :-). Dat en natuurlijk dat ik ontzettend, waanzinnig lief ben! ;-) :p fingers crossed dus maar, leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Omdat ik een enorme boekenwurm ben ,deze schrijfster nog niet ken en een paar vrije dagen in t verschiet😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke actie. Ik lees de laatste tijd inderdaad online heel veel over dit boek. Eigenlijk is iedereen positief dus ik ben enorm benieuwd. Het klinkt in ieder geval als een spannend boek. Helaas is deze maand iets duurder uit gevallen voor deze student als gedacht dus als ik hem niet win zal ik hem over een tijdje wel kopen, en ik moet nog zo veel lezen. haha gelukkig bijna vakantie.
    Ook leuk dat de winnaar het boek nog krijgt voor kerst. Niks is leuker dan lezen rond de kerstdagen.
    Ik volg je op bloglovin en ik heb je artikel daar geliked (sandra9454) ook volg ik je op twitter en heb ik je geretweet (@xsajo) en ik heb me met sandra_jonker8@hotmail.com geabonneerd op je nieuwsbrief.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Omdat Danielle Bakhuis een top auteur is en ik graag spannende boeken lees. Daarnaast kan ik mijn nachtrust wel eens missen ;) (hiervoor gráág) zelfs!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb nog nooit een boek van Danielle Bakhuis gelezen, maar de recensies maken mij zo nieuwsgierig dat ik nu een boek van haar moet lezen. In zes seconden lijkt me een heel mooi boek en een fantastische kans om zelf kennis te maken met de schrijfkunst van Danielle Bakhuis. Doe graag mee met deze super actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke actie en ik doe graag mee zo mooi als ik hem zou winnen één dag voor mijn verjaardag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik maak graag kans! Ben zo benieuwd naar dit boek :-) Kon hem laatst van werk niet meenemen, want tsja te nieuw & gewild ;-)

    BeantwoordenVerwijderen