zaterdag 14 maart 2015

Beklemd - Corinne Vlaminckx

Recent verscheen de tweede thriller Beklemd van de Brabantse Corinne Vlaminckx. Vorig jaar las ik haar thrillerdebuut Moordfamilie, waar ik erg van onder de indruk was, mijn recensie lees je hier.

Ik keek dan ook erg uit naar haar volgende thriller. Toen Corinne mij vroeg als proeflezer voor haar tweede boek hoefde ik dan ook niet na te denken en zei volmondig ‘JA’. Wat bijzonder om te mogen doen, iemands manuscript lezen waar zij met zoveel passie aan gewerkt heeft.

Met Beklemd heeft Corinne Vlaminckx wederom een topper neergezet. Spannend, boeiende verhaallijn van begin tot het eind, met goed uitgewerkte karakters, met een spiritueel vleugje eraan toegevoegd, kenmerkend voor Corinne. Ook weer een echte aanrader, welke ik met veel plezier heb gelezen.


Pasgeleden stond er een leuk stukje in de Boxelse krant Brabants Centrum over Corinne en haar nieuwste boek. Wij als proeflezers en boekbloggers werden er ook in genoemd, hoe leuk is dat.


Vorige week mocht ik een gesigneerd exemplaar van Corinne in ontvangst nemen. Hoe bijzonder is het om je eigen naam als proeflezer in een boek te zien staan. Mijn naam, blog en quotes zijn het afgelopen jaar, wel vaker in boeken verschenen, iets waar ik ongelofelijk trots op ben, het blijft bijzonder. En dan nu weer een nieuwe mijlpaal erbij, echt zo gaaf, weer een nieuwe ervaring rijker. Ik ben zo trots dat ik dit heb mogen doen.



















En wat een lieve tekst heeft Corinne er voor me ingezet, dank je wel lieve Corinne.

Nieuwsgierig geworden naar Beklemd? Hij is uiteraard te koop bij de boekwinkel en bij Corinne Vlaminckx kun je zelfs een gesigneerd exemplaar bestellen. Maar wij hebben dit weekend bij Thrillerloverseen leuke actie, er zijn bij ons twee gesigneerde exemplaren te winnen. Dus ik zou zeggen grijp je kans en doe mee.

Liefs,
Kat

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook supertrots dat jij en Anne-Jan voor zo'n onbekende schrijfster wilden proeflezen, voelde me vereerd! Bedankt voor je mooie woorden, helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook heel trots dat jij en Anne-Jan voor zo'n onbekende auteur wilden proeflezen! Dank je voor je mooie woorden, superblij mee. En nu hoop ik dat ik niet drie berichten heb geplaatst want er gaat steeds iets mis :-)

    BeantwoordenVerwijderen