woensdag 3 juli 2013

Leuke verrassing

Gisteren zat er een hele leuke verrassing in mijn postbus.
Het nieuwste boek van auteur Renee van Amstel, De extase van Floor, het derde en laatste deel van de Floor trilogie.
Hiervoor las ik al deel 1 De overgave van Floor en deel 2 Het spel van Floor met heel veel plezier.

Ik ben gisteravond meteen gestart met lezen, het verhaal voelde alweer meteen vertrouwd, voor ik het in de gaten had had ik alweer 50 bladzijdes gelezen.
Het begint al meteen met een spannende broeiende proloog.
Ik ben benieuwd naar de rest van het verhaal, alleen wel jammer dat dit alweer het laatste boek van de Floor trilogie is.
Ik heb zin om weer lekker verder te gaan lezen, wat ik ook ga doen als ik straks eindelijk klaar ben met mijn werkzaamheden.

Binnenkort mijn recensie online over De extase van Floor.

Korte omschrijving van De extase van Floor
Floor heeft ontdekt dat ze nog gevoelens koestert voor haar ex Rick en heeft daarom, met instemming van Jon, ook Rick toegelaten in haar liefdesleven. Ze geniet van haar twee mannen, beiden Dom, en hun soms ongenadige manier om haar lief te hebben. Maar dat niet alleen, ze constateert verbaasd dat zij maar al te graag – in opdracht van Rick – op zich geboden laat worden, waarna ze zich een halfuur moet overgeven aan de spannende wensen van de hoogste bieder.

Dan gebeuren er rare dingen. Er hangt een enkele en bebloede handboei aan haar deur en ze ontvangt een dreigbrief. Tegelijkertijd gaat ze zich meer en meer afvragen of haar toenemende behoefte om zich, als sub, volledig en zonder beperkingen ter beschikking te stellen aan een Dom, wel te rijmen is met haar liefde voor twee mannen. Er dringt zich een onmogelijke keuze op, die voelt als een keuze tussen liefde en haar behoefte aan submission.


Renee van Amstel en uitgeverij Karakter bedankt voor het boek.

2 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier met lezen! Maar dat gaat vast wel lukken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lyanne,

    Thanks.
    Hij is zelfs al uit. En gelukt is het zeker :-)

    Groet,
    Kat

    BeantwoordenVerwijderen