maandag 1 juli 2013

De afgelopen maand juni

Dat was juni, het is alweer juli, wat gaat de tijd toch ontzettend snel.
De Zomervakantie is inmiddels aangebroken, heerlijk 6 tot 7 weken vakantie, even geen school.

Natuurlijk zit ik zelf niet meer op school, maar mijn dochters uiteraard wel.
Even 6 weken nergens rekening mee houden, heerlijk vinden wij dat altijd.

Juni was net als mei een drukke maand voor mij. We hadden zakelijk gezien de laatste beurs voor de Zomervakantie. De komende 3 maanden even geen beurzen meer en een beetje tot rust komen.
Helaas moet de boekhouding van onze webwinkel nog wel afgerond worden en gaan ook de overige werkzaamheden gewoon door, dus helemaal vakantie heb ik dan weer niet.

Juni was een hele bijzondere maand en stond in teken van het afscheid van de basisschool van mijn oudste dochter. Gek idee hoor dat de basisschoolperiode er alweer op zit, het klinkt heel cliché maar het is zo waar, de tijd vliegt echt voorbij.
Verder de gebruikelijke drukte op school voor de Zomervakantie.

Mijn blog bestaat inmiddels alweer 2 maanden. Dit is alweer het tweede maandoverzicht.
Afgelopen maand heb ik in totaal 8 boeken en een kort verhaal gelezen.
De periodes wisselden, het ene moment heb ik heel veel gelezen en het volgende moment vanwege de drukte juist weer heel weinig.
Ik heb weer een aantal goede boeken gelezen.
Mijn persoonlijke favoriete van de maand juni zijn:
Judith Visser - Hasta la vista 5/5
Els Ruiters - Verborgen verleden 5/5

Van het weekend ben ik gestart in Fiona van Harry Bingham, een boek wat veel goede recensies krijgt, op dit moment ben ik nog te kort in het boek bezig om er al iets over te kunnen zeggen, maar ik ben erg benieuwd.
Het boek waar ik heel erg naar uitkijk is De extase van Floor van Renee van Amstel, eind juni is het uitgebracht. Het is het derde deel in de Floor trilogie, deel 1 en 2 heb ik met veel plezier gelezen en ik ben heel benieuwd hoe het verder met Floor gaat.

Veel leesplezier allemaal.

1 opmerking:

  1. De tijd vliegt inderdaad voorbij. En met kinderen is het denk ik nog bewuster. Een ouder heeft helaas geen 6 weken vakantie, maar gelukkig 6 weken even geen rekening houden met andere dingen.

    Op naar de volgende maand!

    Veel vakantie plezier

    Debby
    xx

    BeantwoordenVerwijderen