donderdag 12 september 2013

Online

Hallo allemaal,

Eindelijk sinds gisteren heb ik weer een fatsoenlijke internetverbinding.
Vorige week donderdag kregen we de sleutel van onze nieuwe woning.
Aangezien we een week eerder zijn verhuisd dan eigenlijk de bedoeling was, hadden we niet per direct de beschikking over internet op ons nieuwe adres. En dat terwijl ik het van te voren allemaal keurig netjes geregeld had.
Wat ben je dan onthand zonder internet. Natuurlijk hadden we wel internet op onze mobiele telefoons, maar de verbinding hier is super traag. Tenenkrommend, vooral als je een eigen bedrijf hebt net als wij, dan loopt alles in het honderd wanneer je geen fatsoenlijke internetverbinding hebt.

We hebben er een hele drukke gekke week op zitten waarin we bijna non stop bezig zijn geweest. Inmiddels zijn we helemaal bekaf. Maar het is gelukt, sinds afgelopen zaterdag wonen we in onze nieuwe woning.

De afgelopen week was er heel weinig tijd om te lezen, na een dag of vier geen letter gelezen te hebben hield ik het niet meer en heb mijn ereader uit mijn tas getrokken en ben gaan lezen.
Mijn dochter en ik mochten het manuscript van Disconnect van Juultje van den Nieuwenhof proeflezen. Disconnect wordt pas volgend jaar uitgebracht.
Afgelopen week heb ik het mauscript uitgelezen. Wederom een bijzondere ervaring. Het is wel echt een Young Adult vind ik maar ik heb met er prima mee vermaakt.
Verder ben ik Oogcontact van Fergus McNeill verder aan het lezen. Ik ben al een hele tijd met dit boek bezig, iet omdat ik het geen goed boek vind maar omdat ik gewoon erg weinig tijd had om te lezen. Maar nu heb ik het dan toch eindelijk bijna uit. Binnenkort zal ik er een recensie over schrijven en plaatsen.

Nu nog een plekje voor een bureau zien te vinden in de woonkamer en de pc's installeren, want die hebben we nu maar even op een doos neergezet, tja je moet toch wat. Tablets zijn een leuke uitvinding maar om daar nou hele lappen tekst op te gaan zitten typen, nee dat is aan mij niet besteed.

1 opmerking:

  1. Fijn dat je er weer bent en dat alles geregeld is. Nu nog een mooi plekje vinden voor je bureau. En nu weer wat tijd om te lezen en kunnen wij weer recensies lezen.

    Debby
    xx

    BeantwoordenVerwijderen