donderdag 5 september 2013

Verhuizen

De komende tijd zal het hier eventjes wat stiller zijn dan jullie van mij gewend zijn.
Wij gaan namelijk verhuizen.
En dan niet virtueel maar in het echt.

Vandaag krijgen we naar weken van ongeduldig wachten eindelijk de sleutel van onze nieuwe woning.
Gisteren heb ik direct internet aangevraagd op het nieuwe adres, alleen zijn daarna de plannen gewijzigd.
De bedoeling was namelijk om in het weekend van 14 september over te huizen, dat was al aan de krappe kant. Maar sinds gisteren is het de bedoeling om dit weekend al over te huizen.
Ik weet niet of het haalbaar is, maar we gaan ons best doen om het haalbaar te maken.
Alleen weet ik niet of we dan ook al vanaf komend weekend internet zullen hebben in onze nieuwe woning.
Gelukkig heb ik internet op mijn telefoon, maar dat werkt niet zo lekker als op de pc.

Mocht het dus de komende tijd wat stiller zijn, dan weten jullie waarom.

4 opmerkingen: