woensdag 31 juli 2013

Nieuwe boeken

Vandaag heb ik twee nieuwe boeken binnen gekregen.

Mijn man - Obsessie van Jodi Ellen Malpas

Ik heb dit boek gewonnen bij een winactie op Facebook. Ik ben super benieuwd naar dit boek en ben er heel blij mee.
Bedankt Xander Uitgevers voor dit mooie boek.

Korte samenvatting
Interieurontwerpster Ava O’Shea wordt voor een opdracht naar het luxe hotel The Manor gestuurd. Zij verwacht niets bijzonders van de ontmoeting met eigenaar Jesse Ward, maar dat heeft zij totaal verkeerd ingeschat. Zij kan haar ogen niet afhouden van deze rijke, arrogante en mysterieuze zakenman, onweerstaanbaar en meer dan een tikkeltje stout. Ava probeert wanhopig niet voor hem te vallen en probeert hem te ontvluchten. Maar Jesse wil meer en laat haar niet gaan. Hoe lang houdt ze dat vol…?

Mijn man – Obsessie is het eerste deel van een zinderende trilogie met een intens gepassioneerd liefdesverhaal dat lezeressen wereldwijd in vervoering brengt. Deel 2 & 3 komen in september en oktober uit.

En een heel speciaal boek, de drukproef van De vijfde golf van Rick Yancey.
Dit boek ligt namelijk nog niet in de winkels en verschijnt pas in september.
Ik heb meegedaan met een actie op Facebook en mag dit boek prereaden, wat ik heel bijzonder vind.
In Amerika is dit Young Adult boek al een ware sensatie.
Aangezien ik enorm genoten heb van de boeken van Suzanne Collins en Stephanie Meyer, ben ik heel benieuwd naar dit boek.
Bedankt uitgever AW Bruna dat ik dit boek mag prereaden en voor de drukproef natuurlijk.

Korte samenvatting
Soms denk ik dat ik de laatste mens op aarde ben. Dat betekent dat ik de enige mens in het universum ben. Dat is onzin, ik weet het. Ze kunnen niet iedereen gedood hebben… nog niet.’

De eerste golf: alle elektriciteit valt uit
De tweede golf: een enorme tsunami
De derde golf: een afschuwelijke epidemie
De vierde golf: achterdocht – wie kun je nog vertrouwen?
De vijfde golf…

De zestienjarige Cassie heeft niemand meer: haar ouders zijn als gevolg van de buitenaardse invasie overleden en haar broertje Sam van vijf is meegenomen door een groep militairen, zogenaamd om hem te beschermen. Op de vlucht voor de buitenaardse wezens, wil Cassie koste wat kost Sam redden. Maar hoewel ze zich had voorgenomen om niemand meer te vertrouwen, kan ze het niet alleen…

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zoveel wint met boeken. En ook dat je van De vijfde golf een drukproef hebt gekregen. Ben erg benieuwd erna.

    Debby
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben er ook erg blij mee.
    Ik laat het je weten.

    X
    Kat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hem ook als Pre reader mogen lezen zo'n goed boek hier mijn recensie

    de 1ste golf : lichten uit
    de 2de golf : tsunami
    de 3de golf : de rode dood
    de 4de golf sluipmoordenaar
    DE VIJFDE GOLF : het boek is uit maar het verhaal is niet af.
    Ik als 16 jarige lezer vind het erg goed verhaal aangezien het
    vanuit het oog van een zestienjarige is geschreven
    Het is goed geschrevenen alles word tot op de puntjes uitgelegd
    Cassie de hoofdpersoon, een meisje van 16 jaar denkt en praat ook echt als een 16 jarig meisje doet
    Het boek is spannend en je moet goed opletten maar dit maakt het leuker om te lezen
    Het verhaal eindigt en je weet zeker dat er een vervolg moet komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Luca,

    leuk dat je hier reageert.

    Ik ben inmiddels op de helft van het boek en net wat jij al schrijft je moet goed opletten want ik vind de teksten en de stof van het boek zelfs vrij pittig voor een YA. Er is echt goed over nagedacht.
    Ik ben super benieuwd naar de rest van het boek en ga dadelijk weer lekker verder lezen.

    Groet,
    Kat

    BeantwoordenVerwijderen